DKNY
DKNY Gold EdP 50ml
En kraftfull varm doft får du ifrån Donna Karans DKNY Gold som lanserades år 2006. Denna doft är enligt Donna Karan själv en hyllning till guldets skönhet, värme, och förmåga att förhöja elegansen och sensualiteten i allt den är del av. I den bärnstensfärgade flaskan döljer sig en doft som är blommig, sensuell och världsvan med kryddan som en självsäker kvinna vill utstråla.
DKNY Gold EdP 50ml
En kraftfull varm doft får du ifrån Donna Karans DKNY Gold som lanserades år 2006. Denna doft är enligt Donna Karan själv en hyllning till guldets skönhet, värme, och förmåga att förhöja elegansen och sensualiteten i allt den är del av. I den bärnstensfärgade flaskan döljer sig en doft som är blommig, sensuell och världsvan med kryddan som en självsäker kvinna vill utstråla. Parfymen är kraftfull och förförande men samtidigt klassisk och kvinnlig, med en tydlig not av lilja och passionerad bärnsten. Bär den gärna till en elegant aftonklänning en romantisk höstkväll eller då du helt enkelt vill känna dig varm och ljuvligt vacker.
Toppnoter - Lilja, akacia och vit kryddnejlika
Mellannoter - Jasmin, violblad och guldpollen
Basnoter - Bärnsten, patchouli och gyllene balsam
DKNY Gold
Köp parfym från DKNY Gold på nätet! Fri frakt. Snabba leveranser. Låga priser.
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
DKNY
DKNY grundades av modedesignern Donna Karan år 1989 som ett urbant och ungdomligt märke med fokus på prisvärda men samtidigt trendiga produkter för den unga storstadsbon. Den första parfymen från märket kom år 1992 och sedan dess har ytterligare runt nittio parfymer tillkommit i de mycket framgångsrika serierna. Den kanske mest välkända doften är DKNY Be Delicious vars slagkraftiga design i form av ett äpple, som naturligtvis syftar på märkets hemstad The Big Apple, har gjort den till en mycket populär symbol för den urbana unga vuxna. Doften är fräsch och ungdomlig, med en träffsäker och vinnande blandning av äpple, gurka, ros och orkidé.