Benetton
Benetton Giallo Woman EdT 100ml
Det globala designhuset Benetton baserar alla sina skapelser och kollektioner på färger, och hyllar världens mångfald med sina kreativa och glada designer. Inte oväntat så sammanslår Benetton färg med doft och lanserar en lika färgsprakande doftkollektion. Doften Giallo Woman, som bär solens gyllene färg utandas ljus, optimism och livlighet.
Benetton Giallo Woman EdT 100ml
Det globala designhuset Benetton baserar alla sina skapelser och kollektioner på färger, och hyllar världens mångfald med sina kreativa och glada designer. Inte oväntat så sammanslår Benetton färg med doft och lanserar en lika färgsprakande doftkollektion. Doften Giallo Woman, som bär solens gyllene färg utandas ljus, optimism och livlighet. Här representeras färgen gul i en glad och energisk doftkomposition av saftiga frukter och ljuvligt blomster. I doftens topp finns upplivande noter av röda bär, mint och svalkande vatten ackord. Hjärtat består av lotus, ros, viol och solmogen persika och bottnar i en varm bas av söt tonkaböna, vanilj och elegant mysk. Giallo Woman med sin ljusa, uppfriskande karaktär är en perfekt doft för dagtid.
Toppnoter - Röda bär, mint, anis och vattennoter
Mellannoter - Ros, viol, lotus och persika
Basnoter - Mysk, vanilj och tonkaböna
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
Benetton
Idag så står Benetton bakom en rad parfymer med flaskor och förpackningar som är lika färgglada och spännande som företagets klädlinje. Det har stormat en hel del omkring Benetton och det beror både på företagsstrategier med märkchips på kläder och deras ställningstagande i världsfrågor. Man har även kritiserat företagets reklam och det råder ingen tvekan om att det här är ett annorlunda märke med visioner om att göra mer än att skapa vackra kläder och parfym som doftar gott. Benetton gruppen skapades 1965 och bestod av italienska Luciano Benetton och hans syster och två bröder. Idag har företaget butiker i städer världen över och man fortsätter att utveckla nya stilkoncept och dofter.