DKNY
DKNY Energizing Men EdT 30ml
Liksom många andra herrdofter från Donna Karan så är DKNY Energizing Men en doft som andas trä och krydda. Det här är ett bra val för mannen som vill ha en frisk doft som inte är för påträngande men som ändå har en karaktär. Parfymen DKNY Men kom år 2009 och den är fortsatt ett bra val för män i olika åldrar och med olika intressen. Med inslag av jasmin och viol så finns blommiga noter medan peppar och sandelträ ser till att parfymen förblir maskulin. Trots att så många har valt Donna Karan DKNY Men som sin led-doft så får man ändå se denna parfym som ett sätt att uttrycka en unik personlighet.
DKNY Energizing Men EdT 30ml
Liksom många andra herrdofter från Donna Karan så är DKNY Energizing Men en doft som andas trä och krydda. Det här är ett bra val för mannen som vill ha en frisk doft som inte är för påträngande men som ändå har en karaktär. Parfymen DKNY Men kom år 2009 och den är fortsatt ett bra val för män i olika åldrar och med olika intressen. Med inslag av jasmin och viol så finns blommiga noter medan peppar och sandelträ ser till att parfymen förblir maskulin. Trots att så många har valt Donna Karan DKNY Men som sin led-doft så får man ändå se denna parfym som ett sätt att uttrycka en unik personlighet.
Toppnoter - Bergamott, salvia, mandarinapelsin och en
Mellannoter - Jasmin, violblad, kardemumma och peppar
Basnoter - Patchouli, sandelträ, vetiver, ceder och violrot
DKNY Energizing Men
Köp parfym från DKNY Energizing Men på nätet! Fri frakt. Snabba leveranser. Låga priser.
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
DKNY
DKNY grundades av modedesignern Donna Karan år 1989 som ett urbant och ungdomligt märke med fokus på prisvärda men samtidigt trendiga produkter för den unga storstadsbon. Den första parfymen från märket kom år 1992 och sedan dess har ytterligare runt nittio parfymer tillkommit i de mycket framgångsrika serierna. Den kanske mest välkända doften är DKNY Be Delicious vars slagkraftiga design i form av ett äpple, som naturligtvis syftar på märkets hemstad The Big Apple, har gjort den till en mycket populär symbol för den urbana unga vuxna. Doften är fräsch och ungdomlig, med en träffsäker och vinnande blandning av äpple, gurka, ros och orkidé.