FCUK
FCUK Him EdT 100ml
FCUK 3 är en perfekt dag-doft som man kan bära år ut och år in utan att någonsin tröttna. Den kom år 2003 och blandar noter av apelsin och ananas med rabarber och kardemumma. Det hela blir till en kryddig och fruktig kompott som kan få det att vattnas i munnen. Basen med kaffe och mysk ger en varm och trygg känsla som rundar av kryddigheten på ett fint sätt. I och med att denna doft från French Connection är så pass lättsam att bära så är den även ett smart val när man vill ge bort en parfym som present. En del kanske skulle säga att FCUK 3 känns aningen opersonlig medan andra älskar att den är så pass tillbakalutad och lätt att tycka om.
FCUK Him EdT 100ml
FCUK Him är en enkel doft att bära. Med en pudrig utstrålning så gillas den skarpt både av kvinnor och av män. Det är dock ingen unisex-parfym så du bör få ha den ifred. Den enkla designen på flaskan känns stilren och elegant. Ta med parfymen till jobbet eller till gymmet för att få en extra dos fräschhet då detta behövs. Noter som basilika, grön peppar och mocka ger en särskild kryddighet som känns maskulin och inbjudande. Det här blir lätt till parfymen som man använder i alla lägen och året om. Ge bort FCUK Him som en present som med största sannolikhet kommer att komma till användning och inte bara stå och damma på en hylla i badrummet.
FCUK Him
Köp parfym från FCUK Him på nätet! Fri frakt. Snabba leveranser. Låga priser.
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
FCUK
FCUK är ett framgångsrikt brittiskt märke, känt för sina kaxiga produkter och smarta marknadsföring vilket har bidragit till att skapa en vinnande stil som associeras till märket. Grundat år 1971 blev FCUK snabbt populärt och lanserade både kläder, skor, solglasögon och väskor. År 2004 kom de första två, och av många hett efterlängtade, dofterna i en herrparfym och en damparfym. Båda var fräscha och ungdomliga dofter med attityd, och dessutom med flaskor som för tankarna till en smartphone vilket än mer visar på märkets känsla för tidsenligt mode. Sedan 2005 har ytterligare ett tiotal parfymer för henne och honom lanserats, och även ett par unisexparfymer, som alla andas detta märkes självsäkra karaktär.