• +100 000 kunder
  • Fraktavgift 29 kr
  • 1-3 dagars leverans
icons icons
icons
icons
icons 0 Varukorg
icons
icons
Skapa ny lista
Lägg till i inköpslista
  • Mina favoriter
  • {{ list.name }}

Revlon

Revlon Charlie Gold Eau Fraiche EdT 100ml

Revlon Charlie Gold Eau Fraiche EdT 100ml Revlon Charlie Gold Eau Fraiche lanserades år 2005 och har varit populär ända sedan dess.

Artikelnr: 10507
EAN-kod: 5000386120359
 
Fåtal i lager
iconfinder_truck-delivery-shipping-logistics_2205238 Created with Sketch. Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
79
{{ price }}
Rek. pris 199kr (-60%)
  • +100 000 kunder
  • Fraktavgift 29 kr
  • 1-3 dagars leverans

Revlon Charlie Gold Eau Fraiche EdT 100ml

Revlon Charlie Gold Eau Fraiche lanserades år 2005 och har varit populär ända sedan dess. Flaskan är transparent med varma toner av bärnsten och ett matchande lock i platina. Det är en uppfriskande doft, med spännande inslag av orientaliska blommor. Vid första sprutet har doften en fruktig känsla blandat med gräddiga inslag som påminner om söt karamell. Därefter övergår den i en kombination av mjuka kryddor och fantastiska blommor. Revlon Charlie Gold Eau Fraiche kommer till sin rätt under kyliga, kulna vinterdagar med sin värmande och betryggande doft. Det är en vardagsdoft som gör sig bra på jobbet och i andra formella sammanhang. Parfymen är prisvärd samtidigt som doften ger en känsla av exklusivitet och lyx.

 

Toppnoter - Apelsin, aprikos och plommon

Mellannoter - Jasmin, freesia, persika och viol

Basnoter - Mysk, bärnsten, cederträ och kanel

Bli först med att recensera denna produkt!

Din recension:

För att skicka en recension måste du vara inloggad.

Revlon

Revlon är ett av de äldre parfymmärkena som har gett ut dofter sedan 1935. Det hela började dock med nagellack vilket följdes av läppstift. Det var bröderna Joseph och Charles Revson som tillsammans med kemisten Charles Lachman satte igång företagets verksamhet med ett unikt nagellack. Namnet Revlon skapades genom att man bytte ut S i Revson mot Lachmans L. Revlons amerikanska fokus har alltid varit uppenbar och man har använt sig av topp-modeller för att sprida den amerikanska looken i resten av världen. När Revlons parfym Charlie kom 1973 så var man först med att visa en kvinna i byxor i sin reklam. Idag finns det en lång rad av Revlon dofter för henne och för honom, och märket förblir mycket populärt både i USA och i resten av världen.