FCUK
FCUK Late Night for Her EdT 100ml
FCUK är ett märke känt för sin urbana coola designkänsla, och detta är något som syns på FCUK Her 3 som lanserades 2011. Flaskan är rektangulär och går i rosa och ser mer ut som en smartphone än en parfym vilket ger den en ung och trendig look. Innehållet är en doft som är fruktigt söt, feminint blommig och lekfull på en och samma gång. Med noter av söta röda bär, mandarin samt en gnutta rosépeppar är detta en parfym som både är klassiskt fruktig som men samtidigt har karaktär. Ros och jasmin samt bärnsten och vanilj bidrar med femininitet och värme, och allt som allt så är FCUK Her 3 en mycket älskvärd och lättburen doft. Passar året runt, ideal till den unga urbana kvinnan.
FCUK Late Night for Her EdT 100ml
FCUK är ett märke känt för sin urbana coola designkänsla, och detta är något som syns på FCUK Her 3 som lanserades 2011. Flaskan är rektangulär och går i rosa och ser mer ut som en smartphone än en parfym vilket ger den en ung och trendig look. Innehållet är en doft som är fruktigt söt, feminint blommig och lekfull på en och samma gång. Med noter av söta röda bär, mandarin samt en gnutta rosépeppar är detta en parfym som både är klassiskt fruktig som men samtidigt har karaktär. Ros och jasmin samt bärnsten och vanilj bidrar med femininitet och värme, och allt som allt så är FCUK Her 3 en mycket älskvärd och lättburen doft. Passar året runt, ideal till den unga urbana kvinnan.
Toppnoter - Rosépeppar, röda bär och mandarin
Mellannoter - Jasmin, ros och gardenia
Basnoter - Vanilj, bärnsten och tränoter
FCUK Late Night for Her
Köp parfym från FCUK Late Night for Her på nätet! Fri frakt. Snabba leveranser. Låga priser.
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
FCUK
FCUK är ett framgångsrikt brittiskt märke, känt för sina kaxiga produkter och smarta marknadsföring vilket har bidragit till att skapa en vinnande stil som associeras till märket. Grundat år 1971 blev FCUK snabbt populärt och lanserade både kläder, skor, solglasögon och väskor. År 2004 kom de första två, och av många hett efterlängtade, dofterna i en herrparfym och en damparfym. Båda var fräscha och ungdomliga dofter med attityd, och dessutom med flaskor som för tankarna till en smartphone vilket än mer visar på märkets känsla för tidsenligt mode. Sedan 2005 har ytterligare ett tiotal parfymer för henne och honom lanserats, och även ett par unisexparfymer, som alla andas detta märkes självsäkra karaktär.