• Fraktavgift: 49 kr
  • Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
  • Över 160 000 kunder
icons icons
icons
icons
icons 0 Varukorg
icons
icons
Skapa ny lista
Lägg till i inköpslista
  • Mina favoriter
  • {{ list.name }}

Revlon

Revlon Orofluido Curly Mousse 300ml

Lyxig stylingmousse med hög stadga som är speciellt utformad för lockigt hår. Produkten ger läckra, mjuka och lätta lockar. Produkten innehåller värmeskydd och doftar underbart av amber och vanilj. Resultat: • Hög stadga • Ger mjuka och lätta lockar • Innehåller värmeskydd

Artikelnr: 57557
EAN-kod: 8432225063188
 
Slut i lager
iconfinder_truck-delivery-shipping-logistics_2205238 Created with Sketch. Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
89
{{ price }}
Rek. pris 199kr (-55%)

Bli notifierad

Tack för ditt intresse! Du kommer få ett mail när varan återigen finns i lager i butiken.

  • Fraktavgift: 49 kr
  • Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
  • Över 160 000 kunder

Revlon Orofluido Curly Mousse 300ml

Lyxig stylingmousse med hög stadga som är speciellt utformad för lockigt hår. Produkten ger läckra, mjuka och lätta lockar. Produkten innehåller värmeskydd och doftar underbart av amber och vanilj. Resultat: • Hög stadga • Ger mjuka och lätta lockar • Innehåller värmeskydd

Bli först med att recensera denna produkt!

Din recension:

För att skicka en recension måste du vara inloggad.

Revlon

Revlon är ett av de äldre parfymmärkena som har gett ut dofter sedan 1935. Det hela började dock med nagellack vilket följdes av läppstift. Det var bröderna Joseph och Charles Revson som tillsammans med kemisten Charles Lachman satte igång företagets verksamhet med ett unikt nagellack. Namnet Revlon skapades genom att man bytte ut S i Revson mot Lachmans L. Revlons amerikanska fokus har alltid varit uppenbar och man har använt sig av topp-modeller för att sprida den amerikanska looken i resten av världen. När Revlons parfym Charlie kom 1973 så var man först med att visa en kvinna i byxor i sin reklam. Idag finns det en lång rad av Revlon dofter för henne och för honom, och märket förblir mycket populärt både i USA och i resten av världen.