• Fraktavgift: 49 kr
  • Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
  • Över 160 000 kunder
icons icons
icons
icons
icons 0 Varukorg
icons
icons
Skapa ny lista
Lägg till i inköpslista
  • Mina favoriter
  • {{ list.name }}

Revlon

Revlon Equave Instant Anti-Breakages Detangling Conditioner 200ml

Equave Instant Detangling Anti-Breakage Conditioner är inspirerad av bambuens flexibilitet och styrka. Detta leave-in balsam är perfekt för långt och skört hår. De nultra-lätta innovativa formeln innehåller 97% naturliga ingredienser och har en fräsch doft av bambu. Hjälper till att minska kluvna toppar och gör håret mjukt och smidigt samt minimerar att hårstrået bryts av vid borstning.

Artikelnr: 58533
EAN-kod: 8432225115405
 
Slut i lager
iconfinder_truck-delivery-shipping-logistics_2205238 Created with Sketch. Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
159
{{ price }}
Rek. pris 185kr (-14%)

Bli notifierad

Tack för ditt intresse! Du kommer få ett mail när varan återigen finns i lager i butiken.

  • Fraktavgift: 49 kr
  • Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
  • Över 160 000 kunder

Revlon Equave Instant Anti-Breakages Detangling Conditioner 200ml

Equave Instant Detangling Anti-Breakage Conditioner är inspirerad av bambuens flexibilitet och styrka. Detta leave-in balsam är perfekt för långt och skört hår. De nultra-lätta innovativa formeln innehåller 97% naturliga ingredienser och har en fräsch doft av bambu. Hjälper till att minska kluvna toppar och gör håret mjukt och smidigt samt minimerar att hårstrået bryts av vid borstning.

 

Bli först med att recensera denna produkt!

Din recension:

För att skicka en recension måste du vara inloggad.

Revlon

Revlon är ett av de äldre parfymmärkena som har gett ut dofter sedan 1935. Det hela började dock med nagellack vilket följdes av läppstift. Det var bröderna Joseph och Charles Revson som tillsammans med kemisten Charles Lachman satte igång företagets verksamhet med ett unikt nagellack. Namnet Revlon skapades genom att man bytte ut S i Revson mot Lachmans L. Revlons amerikanska fokus har alltid varit uppenbar och man har använt sig av topp-modeller för att sprida den amerikanska looken i resten av världen. När Revlons parfym Charlie kom 1973 så var man först med att visa en kvinna i byxor i sin reklam. Idag finns det en lång rad av Revlon dofter för henne och för honom, och märket förblir mycket populärt både i USA och i resten av världen.