Revlon
Revlon Orofluido Beauty Elixir 50ml
Orofluido skönhetselixir är inspirerat av 4000 år gamla skönhetsritualer. Berberkvinnorna från Marocko har lärt oss att skydda och vårda vårt hår med den fantastiska Arganoljan. Cleopatra, Egyptens drottning och den ständiga symbolen för skönhet, använde en behandling till sitt hår som baserades på Cyperysolja, som gör håret silkeslent och glansigt.
Revlon Orofluido Beauty Elixir 50ml
Orofluido skönhetselixir är inspirerat av 4000 år gamla skönhetsritualer. Berberkvinnorna från Marocko har lärt oss att skydda och vårda vårt hår med den fantastiska Arganoljan. Cleopatra, Egyptens drottning och den ständiga symbolen för skönhet, använde en behandling till sitt hår som baserades på Cyperysolja, som gör håret silkeslent och glansigt.
Linfröolja är även det använt av egyptierna, hebréerna och fenicierna för att uppnå ett vackert och glänsande hår.
Orofluido är den nya skönhetsritualen för ditt hår. Orofluido är ett skönhetselixir för alla hårtyper som sveper in håret i ren lyx. Den innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som inte gör håret fett och som snabbt absorberas utan att efterlämna rester av produkten. Konsistensen är silkesaktig och doften en läcker kombination av amber och vanilj.
Bli först med att recensera denna produkt!
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.
Revlon
Revlon är ett av de äldre parfymmärkena som har gett ut dofter sedan 1935. Det hela började dock med nagellack vilket följdes av läppstift. Det var bröderna Joseph och Charles Revson som tillsammans med kemisten Charles Lachman satte igång företagets verksamhet med ett unikt nagellack. Namnet Revlon skapades genom att man bytte ut S i Revson mot Lachmans L. Revlons amerikanska fokus har alltid varit uppenbar och man har använt sig av topp-modeller för att sprida den amerikanska looken i resten av världen. När Revlons parfym Charlie kom 1973 så var man först med att visa en kvinna i byxor i sin reklam. Idag finns det en lång rad av Revlon dofter för henne och för honom, och märket förblir mycket populärt både i USA och i resten av världen.