Vanliga frågor | Bloomify.se
Kundtjänst: info@bloomify.se
billiga parfymer online
SÖK

Inga produkter i varukorgen

  • 20-70% lägre priser
  • Snabba leveranser
  • Fri faktura

Rabatter, erbjudanden & nyheter? - Fyll i din e-postadress för att ta del av förmånerna

Gilla oss på facebook
Följ oss på instagram
Över 25000 nöjda kunder

Kundutlåtanden

"Jag uppskattar att ni har så bra priser på ert sortiment..."

/ Rita, 52

"Enkelt, smidigt"

/ Lina, 23

"Den kom dagen efter jag hade beställt:)"

/ Sanna, 19

"Jag är mycket nöjd :)"

/ Maria, 46

"Seriöst från början till slut."

/ Hamid, 30

Vanliga frågor

 

Kan jag skicka paketet till en annan adress?
Ja det kan du göra. Du gör detta i kassan. Eftersom varorna packas omgående efter din beställning har vi ingen möjlighet att ändra leveransadressen i efterhand. Av säkerhetsskäl kan vi inte skicka din beställning till en annan leveransadress när du betalar med faktura, det godkänner tyvärr inte Klarna som hanterar våra fakturor.

 

Hur gör jag för att returnera en vara?
Ta kontakt med oss på info@bloomify.se för att returnera en vara. Vi behandlar din retur så fort vi får tillbaka den. Om du ångrar en vara så står du själv för returfrakten. Har du fått en felaktig eller trasig vara, hör av dig till kundtjänst så hjälper vi dig. Tänk på att du är ansvarig för returförsändelsen till oss.


Jag vill inte ha nyhetsbrev från er längre, hur gör jag?
För att avregistrera dig från nyhetsbrevet klickar du på länken längst ner i nyhetsbrevet: Unsubscribe


Var är min faktura?
Fakturan får du skickad till dig via mail. Om du inte fått den ber vi dig kontakta kundtjänst så skickar vi en ny via mail.


Går det att beställa som företag och hur går man tillväga?
Det går att beställa som företag hos oss. Du fyller i företagsinformationen i kassan.

Kan jag byta eller returnera en vara?
Ja. Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit paketet. Det betyder att du har 14 dagar på dig fr.o.m. att du mottagit varan att välja att byta varan till en annan vara eller välja att få pengarna tillbaka på varan. Vid retur eller byte av varor betalar du själv returfraktkostnaden. Om det däremot rör sig om en reklamation på grund av skadad vara eller att vi expedierat fel vara, vänligen hör av er till kundtjänst omgående så hjälper vi er. Alla varor som skickas tillbaka, måste vara inslagna och packade i kartong/vadderat kuvert. Skicka ej tillbaka genom att sätta en adresslapp direkt på originalemballaget. Den blir då förstörd och vi kommer då ej att kunna återbetala fullt belopp för varan. Tänk på att du är ansvarig för returförsändelsen till oss!

Får vem som helst handla på Bloomify?
Nej. Du måste vara 18 år (eller ha målsmans tillstånd).

Vad är fraktkostnaden för min beställning?
Alla leveranser har 29 kr i fraktavgift.

Hur lång är leveranstiden?
Vår ambition är att skicka dina leveranser samma dag eller dagen efter din beställning. Beroende på postgången, var du bor och mängden beställningen vi har att skicka ut varierar dock leveranstiden mellan 1-2 arbetsdagar tills leveransen är på ditt utlämningsställe. 

Kan jag avbeställa min order?
Kontakta omgående kundtjänst för att ändra i en order, ange alltid ordernummer för den order ändringen gäller. Ordern kan fortfarande annulleras om den inte redan har vidarebefordrats till vårt fraktbolag.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Paketet finns på ditt utlämningsställe i 14 dagar, sedan skickas paketet tillbaka till oss. Vi debiterar 150 kr för att täcka DHL:s fraktavgifter och våra administrativa kostnader om inte paketet hämtas ut.


Ingår moms?
Moms ingår i alla priser med 25% på produkter som skickas inom EU. Utanför EU dras momsen av.


Har ni alla varor på lager?
Ja, allt du ser på webbplatsen finns i lager.


Hur gör ni era inköp?
Vi gör alla våra inköp från leverantörer inom EU.


Jag såg tidigare en vara på Bloomify.se, men nu är den borta?
Är en vara borttagen har den tagit slut för tillfället.


Kan jag specialbeställa en produkt som inte finns på er webbplats?
Nej, det går normalt inte. Allt du ser på vår webbplats finns i lager och är det sortiment vi kan tillhandahålla för tillfället. Är det något du sakna men väldigt gärna vill se i vår butik, kontakta oss!


Vad är cookies och hur använder Bloomify.se dessa?
En cookie är en textfil som sparas på din hårddisk. Vi använder den för att vårt system ska veta vad du lägger i varukorgen, det är därför nödvändigt för att vårt e-handelssystem ska fungera. I de senaste webbläsarna kan du välja om du vill bli varnad innan en cookie lagras eller om du alltid vill acceptera cookies. Enligt lagen om elektronisk kommunikation ska alla som besöker webbplatser informeras om: 

* Att webbplatsen innehåller/använder cookies. Bloomify.se använder cookies. 
* Vad dessa cookies används till. Bloomify.se använder cookies i e-handelssystemet. Exempelvis för att hantera varorna i din varukorg. 
* Hur cookies kan undvikas. Cookies kan undvikas genom att du aktivt stänger av dem i din webbläsare. Tyvärr kan du då inte handla på Bloomify.se

Vilken webbläsare bör jag använda?
Bloomify.se fungerar i alla webbläsare.


Jag har en fråga jag inte hittar svar på?
Maila oss på kundtjanst@bloomify.se om du har några frågor så hjälper vi dig gärna.

 

Produkten tillagd!
stäng

Här får du 25kr avdrag på ditt köp!

(Gäller vid orders över 300kr)

Fyll i din e-postadress nedan så får du:

Bevaka produkt

Ange din e-postadress för att bli notifierad när varan återigen finns i lager hos oss

Tack för ditt intresse! Du kommer få ett mail när varan återigen finns i lager i butiken.